قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه آنا درب

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “ آنا درب ” و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “آنا درب” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “آنا درب” از منابع زیر تامین می‌شود:

1- اطلاعاتی که توسط شرکت های تولید درب و یراق آلات ارائه می‌شوند.

2- اطلاعاتی که توسط تولیدی ها و کارگاه های نجاری ارائه می‌شوند.

از این رو فروشگاه اینترنتی “آنا درب” هیچ مسووليتي در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و يا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتويات متعهد می‌داند.

فروشگاه اینترنتی “آنا درب” هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.

فروشگاه اینترنتی “آنا درب” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

فروش و تحویل سفارش

در صورتي كه فروشگاه آنا درب به دلايلي خارج از اراده و اختيار خود، توان تحويل كالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفين درباره يك موعد جديد به توافق نرسند، خريدار حق دارد بدون هيچگونه هزينه اي سفارش را فسخ نمايد.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال  خواهد بود.

مدت گارانتي و نام شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

شرایط برگشت کالا

هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت ۲۴ ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “65507133-021 “و يا ايميل  anadarb.ir@gmail.com به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از 48 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط شركت ارائه كننده گارانتي پيگيري ميگردد)

خریدار به مدت ۲ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد قبل از ارسال سفارش توسط فروشگاه آنا درب ، در غیر این صورت و ارسال سفارش و تحول آن به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه ارسال درب به عهده خریدار میباشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه آنا درب به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.


کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

ارسال درب ها به دلیل وزن و سایز آنها توسط شرکت های حمل و نقل انجام می شود لذا شما می توانید شرکت مورد نظر رو اعلام کنید تا سفارش شما با همان شرکت ارسال شود .

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه اینترنتی آنا درب همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.  آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اینترنتی آنا درب اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه اینترنتی آنا درب ارسال شود.

تمامی محصولات بصورت سالم و بدون نقص به شرکت های حمل و نقل داده می شوند لطفا قبل از تحویل گرفتن محصولات از شرک حمل و نقل محصول مورد نظر را بررسی کنید در صورت سالم بودن تحویل گرفته شود در غیر این صورت فروشگاه آنا درب هیچ مسیولیتی در قبال سفارش معیوب بر عهده نخواهد گرفت .