شرایط برگشت کالا

لطفا قبل از سفارش محصول به نکات زیر توجه داشته باشید و یا اینکه اگر قصد برگشت کالای خریداری شده رو دارید به موارد توجه فرمایید :

كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات ارزش بر افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه شده است. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال  خواهد بود.

مدت گارانتي و نام شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضيحات هر كالا ذكر شده است. در صورت عدم درج موارد مذكور در اين قسمت، گارانتي براي آن كالا وجود ندارد.

هرگونه نقص و عيب فني کالا، بايد در مدت ۲۴ ساعت پس از دريافت كالا حتي در روزهاي تعطيل از طريق تلفن “65507133-021 “و يا ايميل  anadarb.ir@gmail.com به مركز ارتباط مشتريان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسي و در صورت اثبات نقص، تعمير يا جايگزين گردد. بديهي است پس از ۲۴ ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.(خاطرنشان مي سازد اين بند فقط براي كالاهاي فاقد گارانتي صدق خواهد كرد و كالاهاي داراي گارانتي از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقايص احتمالي توسط شركت ارائه كننده گارانتي پيگيري ميگردد)

خریدار به مدت ۲ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد قبل از ارسال سفارش توسط فروشگاه آنا درب ، در غیر این صورت و ارسال سفارش و تحول آن به خریدار به شرط آنکه بسته بندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد می تواند مرجوع کند .  لازم به ذکر است هزینه ارسال درب به عهده خریدار میباشد.

ارسال درب ها به دلیل وزن و سایز آنها توسط شرکت های حمل و نقل انجام می شود لذا شما می توانید شرکت مورد نظر رو اعلام کنید تا سفارش شما با همان شرکت ارسال شود .

خسارت در هنگام حمل و نقل

فروشگاه اینترنتی آنا درب همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.  آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اینترنتی آنا درب اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه اینترنتی آنا درب ارسال شود.

تمامی محصولات بصورت سالم و بدون نقص به شرکت های حمل و نقل داده می شوند لطفا قبل از تحویل گرفتن محصولات از شرک حمل و نقل محصول مورد نظر را بررسی کنید در صورت سالم بودن تحویل گرفته شود در غیر این صورت فروشگاه آنا درب هیچ مسیولیتی در قبال سفارش معیوب بر عهده نخواهد گرفت .